Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under juli 2013

Av Asiye Meine - 14 juli 2013 16:59

Gud, kommer ihåg för tre år sedan när jag började blogga här med mina tre bästavänner. På den tiden var jag en riktig spel nörd och kär i anime och manga som fick mig att önska att skaffa en blogg. Den här bloggen har många minnen så den får väl stanna kvar. Men jag har inga planer på att fortsätta att skriva här och det kanske ni redan har förstått. Den här bloggen är en del av början av min skrivande och det blir säkert intressant att läsa om det här i framtiden. Men nu tror jag att jag får pusha mig själv upp i en bättre nivå. Där jag kan skriva texter som i alla fall kan få folk i andra tankar. Tankar som kan göra så att vi tar ett mer steg till en lättare liv.
Jag tackar alla som har följt mig och min ointressanta liv som liten. 3 år är inte så kort tid.
Älskar er alla och önskar er lycka till.
Tack för alla de här tre åren.

-------

För alla tjejer runt 12-16 som har en intresse för skriva, orginasera och mer. Och vill få ut sina feministiska åsikter ur sig, eller annat sak som samhället kollar sig blind på.

Maila: amiecelinerys@gmail.com

Kik: thefirelife

Alla är välkomna. Och jag behöver folk. Så maila eller skicka ett mess i kik för mer information!!

Hejdå
Asmei

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards