Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under november 2012

Av Asiye Meine - 29 november 2012 22:51

Jag är allvaligt talat döds kär i serien. Jag är så himla beronde (alltså under pistolhot beronde). En av dem få sakerna jag är kär i seriena för är ciaterna. Dem är så himla typical vi människor. Här kommer vissa av dem:
Ps. Vissa är inte citat. Och vissa är något händelse som påminner mig om någontin. Och resten är vad jag lider av (även andra saker men mina vänner försök förstå vad bilden menar).

Av Asiye Meine - 29 november 2012 11:35

Läkaren sa att jag inte hade som helst problem men hjärtat. MEN att jag får inreblödningar och har problem med magsäcken. Han skrev ut en recept till mig som jag ska dricka varje dag på 2 veckor och sedan dricka varanan dag. Sjukhuset i huddinge ska kalla på oss för att undersöka det hära. Och om jag börjar blod kräkas eller bajsa kålsvart bajs då ska vi till akut på direkten. Vi får leva med det här då... :)

Av Asiye Meine - 28 november 2012 22:53

You, we go again. Jag som trodde att jag hade slått rekord -,- Jag har extrem ont igen och känner mig oftast trött/yr. Idag har jag fått min årstider-spel så ja, jag har spelat i 2 timmar (enligt Orgin) tills jag såg ut som zombie som väntade på någon polis från walking dead skulle komma springande in och börja skjuta. Som sagt imorgon läkar besök och det menas med frivilligt frukost då jag säkerligen gör nudlar eftersom jag inte har ätit det i 5 månader nu och hittade nyss en paket grävd under flera sorters makaroner. Nej, jag är inte galen :) 91% är att jag inte ska göra det för varje gång jag planerar frukost slutar det med en macka som har ost på sig. Och ja resultatet blir toaletten mina vänner!

Ps. Hade jag redan inte gjort en inlägg idag??

Av Asiye Meine - 27 november 2012 23:26

Okej, eftersom jag är almänt drogad just nu så tänker jag bara på konstiga saker. Så ja, jag tror att jag hade lovat er en resencion om TS3 husdjur men egentligen menade jag påpeka mini grejer i spelet. Vi börjar med djuren.

Create-a-simanimal (eeeh)
Okej, ni vet det här med fixa en djur grejs. Den är nog bra för dem med fantasi. Vill du ha en hund som är turkos varsegod! Vill du ha en katt som är lime grön med skelett form? Be my guest! Vill du ha en lila häst som har en stor lila hjärta på baken? Stopp stopp! Skämmer vi inte ut oss då? Dem andra simmarnas ögon ska kolla med en konstig öga på mina djur... Nej, faktist inte Sims är långt ifrån lagom du kanske någon gång skaffar barn med aliens där (yup, man kan göra det)

HUNDAR
Ja, hunden är där för att vara simmens bästavän! Fängsla honom med din nya koppel och gå till parken för att leka med hunden. Den finns alltid där för dig och är rätt hyggliga. Och när du inte behöver sällskap just då så gräver ddm hål. Det är nog det ända dem gör förutom att äta, sova, kissa och vara där för simmen.

KATTER
Underbara varelser? Ja, om Asiye JAG ska prata gillar jag katter mycket mer än hundar (underligt för pappa ÄLSKAR hundar han sov med sin hund när han liten och sen...). Men versionen i sims (delvis irl) så det ända katterna gör är att sova. Och när dem är vaken så är det mer "Lucy-viftar-på-svansen-akta-er!". Dem är en av dem mest egotrippade katterna jag har sett!

HÄSTAR
HORSES I LUV THEM... Not. Det är så himla roligt att dem kommer in i serien och alla häst älskare blir så glada. Men hos mig gick det åt skogen . Jag skulle aldrig kunna föreställa mig på en häst. Så tro eller ej s gjorde jag en en gubbe lik mig och den hette till och med som mig! Och jag red på den (sims versionen av mig alltså) så ja jag tröttnade på direkten. Jag sålde hästen... Så den var i alla fall till lite nytta!

Okej, den här inlägget var negativt don't be mad. Hästar har fördelar med! Till exempel kan man sitta på dens rygg. Men man kan göra det på en åsnans också så jag stannar med åsne gruppen! Sorry, för en sånn negativt inlägg om någon blev sårad.

Av Asiye Meine - 27 november 2012 22:55

Varning! Innan ni läser detta inlägg så måste ni veta att denna inlägg har 3 års åldersgräns och eftersom treåringar inte har något efarnhet med det så är åldergränsen 6-7 (oavsett ni som kan läsa). Jag vill veta att ni ska veta att jag nyss tog mediciner (stavnings-fail) så jaah ni. :)

Jag berättade att jag hade ont i hjärtat till mamma och hon reagerade helt normalt... Not. Eller delvis då men mest såg hon på mig tårögd. Ja, och så har jag fått en vanlig spel-lust-anfall som jag ofta får. Men det är sent för att spela NU klockan 22:42 och jag kan ju smygspela problemet är att xboxen bor hos brorsans rum. Men i alla fall om det här är mitt slut får jag väl spela när jag vill, right? Plus kan pappa redan börja spara pengar för nya spel. För jag dör inte innan jag får spela dem där spelen. Nej, men på allvar jag saknar köttbullar. Det är i alla fall snart jul och jul betyder julbord och julbord menas köttbullar (rent ut äter jag inget annat än köttbullar och potatis på en julbord). Och ja jag älskar alla kossor på denna jord. Kossor= mjölk, mjölk= Asiyes ekologiska + laktos öl.
Och så One Tree Hill= Glädje, Glädje= dregel på James Lafferty!!

Av Asiye Meine - 27 november 2012 15:52

För första gången av ALLA mina hjärtesmärtor som jag har haft är den här smärtan den första som gör att jag vill säga rent ut till min mamma: "det gör ont". Nu säkert tänker ni 'Varför överdriva?" men min farmor och alla hennes bröder (dem är 11 stycken tro eller ej) har hjärtefel och 2 av 11 har dött p.g.a det. Och det är läskig nog att sens jag var 7 år så har jag känt mig så här (med en mindre plågande smärta). Varenda gång jag står så känns det som om jag ska falla ner (alltså när jag har dem här smärtorna) och min astma gör det inte bättre eheh... Jaja, jag får väl avvakta.

Av Asiye Meine - 26 november 2012 18:18

Jag har ett enormt värk i hjärtat. Jag sa till mamma att det bara var en vanlig sjukdom. Och jag är så himla snurrig och blek. Igår så beställde Mamii The sims 3 årstider som jag tror att den kommer imorgon. Nu värker det sådär igen... Ps. Jag ska bli bättre på att uppdatera och jag kommer med intressantare inlägg jag svär. Deal bara för att jag är en gamer och vill ha något roligt att uppdatera ska jag recsenera TS3 Husdjur.

Av Asiye Meine - 19 november 2012 22:36

Förlåt, mina vänner ... Alla dem. Dem i skolan jag vet onte andledningen men förlåt. Ni andra föörlåt för hur mycket ni tjatar om att stå stark det går fuckong inte. Jag saknar dem gamla tiderna då jag gick i ettan och jag o min älskade närmstq vän Hajär bråka för ingenting. Jag kommer ihåg den dagen du la foten på lera och vänta tills det torkade för att bevisa mig att man kunde dö av det. (En tips om man vill dö medans man tänker på vad man egentligen gör. Haha.)
Tack för min golden lock Zezze.. Jag älskar dig, du är en av dem mest viktigaste för mig och du är en del av mitt liv... Det är inte alla som har en bästavän sedan födelsen? Vi är systar vi är endå uppväxt med varandra! (min buffy)
Jag vill tacka Em eftersom du är en sånn underbar person <3
Daniel och Benjamin, två enäggs tvillingar som är helt olika. Ni skämtar hela tiden jag har aldrig sett era vara ledsen eller jo när ni bråkar med varandra HAHAHAHAHA!! (Är det ett slump att ni föddes 1 april?) OMG jag kommer ihåg Hogwarts brevet när ni var i Florida hp ställe jag var så himla glad tills det stod.. "Gick du på det? /Beni o Dani".
För dem som gör mjölk (ni är underbara!!!!!!)
Demi lovato en STOOOOOoOOOoR förebild...
Melissa M abuuuh min barndoms vän <3<3<3<3
Thayani och Jennifer ni har hjälpt mig mycket i livet... Förlåt, för allt jag har gjort.. Ni vet väl att barn som har problem hemma har problem överallt ganska mycket ÖVERALLT . Gud ska veta ni är vackra personer och tack för att ni har läckt halva mina psysiskta sår. Ni har det säkert sjukt bra när ni åker jorden runt HAHA ska alltid komma ihåg det där xD
Nu kör vi. Jag ska inte döda mig, men jag ska göra annat sjukt som jag VET kommer att ångra... Mamma o Pappa kommer inte stolta över det.. Men aja.. See yaaa!!

Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards