Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under mars 2012

Av Asiye Meine - 27 mars 2012 20:53

assesbokblogg.blogspot.se


Har ännu bara hunnit med Harry potter då ! Men vidare kommer...

Av Asiye Meine - 21 mars 2012 18:59

Hmm... ja mycket skola nu och så ska jag börja skriva i en annan blogg jag vet inte vad det blir med dem andra vännerna men Andrina har slutat pågrund av nåt skumt som hände med sin data i australien Amy är det nationella prov som gäller och så Jag ! Ska skaffa en ny blogg om böcker inom kort ! Men tro mig ni blev älskad av mig o Amy (Vi vet inte andrina) sakna detta blogg ! 

Har så många minnen som Duuper xD Men bloggen stannar kvar !


// Asse

Av Asiye Meine - 15 mars 2012 14:50

Nähh, men Tja Bloggplatsen ! Okej, dååh jag lägger inte ner bloggen för det var ganska många som ville att jag skulle stanna eller ? Aja, vet inte vad jag ska blogga om ? Hm.... Att jag är kissnödig kanske ? (så intressant -.-) En tjej fråga om jag värkligen hette det jag heter här och NEJ Amie är apsolut inte Asse's namn och nu ska jag berätta en hemlis det är 2 som bloggar som ''Amie''. Ena heter Amie andra heter Asse (eller som nickname) ena är värsta datorsnillen (Jag tyväer -.-) och har författare drömmar och är HEL turk ! Och Amie (Amy igenkligen) har en riktig stor Designer dröm vi ska starta en företag tsm   Den ska heta lata idioter som aldrig skriver   Själv har jag haft inget för mig...



Nu ska jag gratulera mig själv bara för jag orka skriva och ska skälla ut Amie byee !

 

Av Asiye Meine - 6 mars 2012 22:26

Inom kort så svär jag på att jag ska släppa ut en fantasy bok jag hinner inte läsa bara för att jag vill få visa den till folk ! E ganska trött så bloggning blir sista grejen jag gör för idag ...Tycker ni att jag ska sluta blogga ? Jag vill såklart inte men det känns som om jag bloggar på luften. Jaja, what can i say now. Hmm.. Har ni GT hotell ? Eller skriver en egen webb bok (en serie som man skriver på webbsidor typ som fan fiction fast påhittad av personen själv) Andrina och jag e bara bloggpartner (waaw ! Vilket ord -.-) men hon kommer tillbaka inom kort hon tjatar om ÅÄÖ och så måste hon ladda ner så datan accepterar svenska sidor. Det tråkiga är inga bilder på hennes inlägg men ska uppdatera dem. Drakuliesha <3

Av Asiye Meine - 2 mars 2012 21:09

Har en prov till nästa fredag så jag kommer imorn !

Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards