Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under september 2011

Av Asiye Meine - 28 september 2011 17:50

Det är kanske inte en "spel" inlägg men manga följer bloggen ;P Men jag har några böcker jag vill rekomendera och gillar själv den första som e svensk manga är Kick off men dem japanska ska jag prata om #P Första e såklart DN angel bästa första gången blev jag okej.... Efter 2-3 sidor skrek jag "MANGAAA äger era hövhuvuder"


1. Bild på DN angel:

Den handlar : När Daisuke niwa blir 14-år upptäcker han att han har ärvt en märklig DNA han förvandlas till mästertjuven som får alla manligt kön i hans släkt när dem har blivit förälskade.För att inte bli förvandlad måste han hålla borta från Risa Harada och Dark har nästan samma problem som Dasikue fast han blir till Daisuke när han är nära Riku Harada (Risa harada's tvillingsyter) Men senare blir Dasikue kär och ihop med Riku  :#=Ska hålla käft resten...


2. Narutooooo den dära sköna :P

 

Handling: Naruto handlar om 3 wanna be ninjor som tränar för det . Men innan historien började så 12 år sen så hade en demonräv attackerad byn där huvudpersonerna bor ... Räven döda många människor tills den fjärde hokagen(Eldskuggan) förseglade en nytt fött barn som kalla uzmaki naruto . Den fjärde hokagen(eldsuggan) ville att byorna skulle se han som en hjälte,men på grund vad demon räven hade gjort det den har gjort så dem Naruto och demon räven samma prs och den tredje hokagen (äldskuggan) ville inte berätta det till Naruto så han fick inte veta det förenhan var 12 år. Och då går han vidare och håller på bli en Ninja och vill fylla sin största önska att bli den femte hokage (Eldskuggan) ...


3. Haha den e ganska roilg den hära Dragonball


Handling: Den hära mangan handlar om Son Goku som e ovanligt stark har en svans i baken xD och förvandlas till en monster när han kollar på månen... Det var Son Goku som trampa ihjäl sin morfar fast än han själv vet inte det på sin resa efter drak kulorna så får han vänner och fiender. Tillslut får han veta att han e från en anna planet och att han en bror somn heter Raditz som avslöjar att han Goku heter Kakarott påriktig och att han tillhör den mäktiga krigararefolket... Gokus bror avslöjar ocksåa att han hade uppdrag i jorden fast när hans morfar tappar han ner i vattenfallet på huvudet kommer han inte ihåg vad han kom ifrån och varför han skickades till jordet ...


4.Tokyo mew mew

En ex.p baraa


Men kommentera om ni vet en bra till det finns mer men minns inte dem andra haha men min internat börjar bli snabb igen :P Men sugar sugar rune finns också men mamma vill ha datan nu -_-


//DUUPPEERRR 

Av Asiye Meine - 28 september 2011 17:42

hej alla duuper här sms bloggar haha aja kunde inte igår och idag från datorn sen så hitta ja.i den här skiten alltså min mobil haha a igår läste jag naruto och stack till min farmor hon har nämligen kommit från hemlandet turkiet men a ja ska skriva i datorn så fort jag kan //Duuper

 
Av Asiye Meine - 26 september 2011 16:49

Sorry för jag inte blogga senare men aja satt framför datan som e en nörd kolla på kärleks videor från spel och anime/manga böcker (Naruto dååh) Men finns det fan non nördigare sak ok aa jaa aa mm men jaa det finns haha...

Det här en av dem (*skämms* *skämms*) 

 Handlingen e skit bra men så ni vet rekomnder inte spelen om ni inte gillar skit mycket våld spel alltså jag menar på allvar den e skit svår vissa säger att den e en del av "final fantasy" e det sant? För final fantasys spel blir oftast skit bra ..

 En ny xbox 360 spel alltså rekomnderar inte till dem små finns nämligen till psp 3 också fast den har inte kommit till sverige (Konstig...?)    Men aja det tilläg skräck till den gammla klassiker det här gång så mördar hon ju alla i spelet ? Men 18+ det står så på spelet och ha den så för jag blev skit skräck slagen av spelet faktist hahahaa aja den dära spelet ska jag aldrig spela jag menar nuuu ALDDDRRRIIIGGG !!!! och föresten den heter Alice madness returns om ni undrar ^ ^ xD


//Duuper   

Av Asiye Meine - 25 september 2011 10:34

 Double vision på sims 3 kvällsnöjet snabba trailer bloggar senare ...


///Duuper

Av Asiye Meine - 24 september 2011 20:40

Jaa, ville bara säga godnatt och prata lite om sims 3 kvällsnöjet det e min favvo expansionpacket jaa det e min grej att vara kändis elr en vampyr alltså jag e inte en av dem dåå men jag gillar dem 2 mycket haha xD Men aja den gjord efter spelen i The sims 2 nattliv i 2:an gilla jag inte den så mycket dååh men i 3:an blev jag kär spelen men aja i premiären då kommer det sagan om tvillingarna 

Handling :

Mamman föder två tvillingar som har mycket framför sig men mamman dör av branden som blev i huset dem två tvillingarna måste växa upp själva i sin lilla stad men en dag läser dem tidningen och får syn på en lägenhet i brigdebort (*stavning*) dem får en kändis liv där ena blir en hjäte känd flicka ena blir sötaste vampyren hela stan ....


Jag vet inte exakt vad dem ska heta och jag vill lägga till i sagan kan ni skriva i kommentaren mer tilläg tack   Men aja jag gilla det där med för stora brösten  hahaa me aa bjuder på en bild :

 


Och två trailer och föresten älskar låtarna om ni vet kan ni kommentera vad dem heter på riktig ?


första: 


Andra (den bara snabb TV-reklam faktist)och denna låt vill jag mest höra hela:



 Men aja tack för ni följer dem som följer  



///Duuper den trötta    

Av Asiye Meine - 24 september 2011 16:40

Shoo<3 Jag spelar inte så mycket spel nu förtiden. Vet ej varför. Men ibland brukar jag läsa den här bloggen och jag tycker faktist om den. Det hoppas jag att ni gör. Men idag... har jag ingen aning vad jag ska göra ahahahah<3

Av Asiye Meine - 24 september 2011 11:41

Alla sims låtar finns på riktig (gjord av riktig kändis) jag har 2 favoriter "mama do" och "manos al aire"

på simlish 


På riktig:



Det var låten på manos al aire gillar låten mer på simlish  


///Duuuper  

Av Asiye Meine - 24 september 2011 10:27

Awww blev den fin ? Kommetera det isåfall tycker den blev amantör fin då xD Men aja du vet den flickan som sitter med 2 killar och goofy och donald och micky ? aa den spelen heter Kingdoms hearts men jag la 2:ans bild ja iaf ska visa video och det men den gjord av Disney så rekomnderar spelen :) ska visa 3 inte gameplay daah men video som följer med i spelen jag vet inte vad jag ska kalla den men aja 



andra delen :


tredje:


Det kommer mer sånna videos sen men huvudpersonerna i spelen:


Goofy som ni vet :P


Donald duck han vet ni också  


Mickey mouse han vet ni också haha  


Kairi( Röd håriga tjejen)


Sora (Keyblade krigare han som e oftast med Goofy,donald och mickey)


Naminé (Blondinen som kommer upp ibland)


Roxas (Blonda killen som liknar Sora)



Läs om dem mer i : disney.wikia.com/wiki/Kingdom_Hearts_II



Spelet e för:Playstation 2 (DÖÖÖÖHH)




///DUUUPPEERRR

Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards