Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under december 2012

Av Asiye Meine - 29 december 2012 00:28

Jag har gjort en ny blogg där jag skriver mina känslor och riktiga händelser, fast anonymt. Tro mig jag har det sjukt men sjukt jobbigt just nu!!
Igår var det tolv jäkla år sen jag kom till den vackra jorden som har blivit den rena helvetet för mig. Det var inget speciellt jag gjorde då, firade det med musik, tårta och film.
Igår bloggade jag inte eftersom jag fick en löjlig stor ångest attack för någonting sjukt. Efter det är jag till och med rädd för att komma in i mitt rum, jag är rädd om jag inte gör det dem vill att det ska bli samma sak. Gud, jag behöver göra en sak men är livrädd att göra det för att det hela kan bli återigen.
Jag lever i en karusell just nu. Vad ska man oroa sig för egentligen vänner, föräldrar, livet, skolan, betyget, framtiden, samhället och m.m
Jag är livrädd från vad det ska hända mig på fortsättningen.
Jag vill bort, bort från det hela. Jag borde kontakta soc men om det händer mig värre. Jag är stark, jag vet det men just nu behöver jag bara en hand som håller om och säger: "Allting ska bli okej igen."
Sämsta födelsedan... Hur fan kan det ända till det här punkten?

Av Asiye Meine - 27 december 2012 00:15

Gud, äntligen får jag min header!! Tack så mycket Z för headern du är fan en ängel!! 

Jullovet i år har varit typ den mest lataste dagarna ever! Det är nog för att jag har för mycket att fundera över... Ja, på min födelsedag present så fick jag veta att jag skulle få en Iphone 5... SOM LEVERAS OM 2 VECKOR!! -.- Ja, men familjen köpte även en ny dator (en window 8 fast man kan trolla så att det blir en windows 7 istället.) Ja, men nu sa jag kolla på filmer och fortsätta lata mig.

Jag har faktiskt en hel del att skriva om så jag tror jag blir sjukt aktivt på både Twitter och på bloggen. 

Arg, sur, ledsen, mår illa och demprimerad? Det är jag det! Och jag är inte arg på någon annan än mig för att jag har fått hälften veta vad min egentliga probelm är! 

Ha en sjukt bra dag ändå om jag skriver klockan 00:26 då flesta av er säkert sover. God morgon vampyrer oavsett!

Av Asiye Meine - 27 december 2012 00:15

Gud, äntligen får jag min header!! Tack så mycket Z för headern du är fan en ängel!! 

Jullovet i år har varit typ den mest lataste dagarna ever! Det är nog för att jag har för mycket att fundera över... Ja, på min födelsedag present så fick jag veta att jag skulle få en Iphone 5... SOM LEVERAS OM 2 VECKOR!! -.- Ja, men familjen köpte även en ny dator (en window 8 fast man kan trolla så att det blir en windows 7 istället.) Ja, men nu sa jag kolla på filmer och fortsätta lata mig.

Jag har faktiskt en hel del att skriva om så jag tror jag blir sjukt aktivt på både Twitter och på bloggen. 

Arg, sur, ledsen, mår illa och demprimerad? Det är jag det! Och jag är inte arg på någon annan än mig för att jag har fått hälften veta vad min egentliga probelm är! 

Ha en sjukt bra dag ändå om jag skriver klockan 00:26 då flesta av er säkert sover. God morgon vampyrer oavsett!

Av Asiye Meine - 17 december 2012 18:34

Haha, Fionas egentliga födelse är från en projekt jag jobbar med just nu. Bland annat handlar det om låg-mellan städer barn, tonåringar och ungdomar. Jag snodde några karaktärer jag själv ritar och skriver om hit till bloggen. Just dem här tiderna så skriver och ritar jag så himla mycket . Självaste projektet jag just nu håller på med just nu med några andra personer handlar för det mesta om känslor (berättar mer senare.) Det bilden jag just nu håller på skissar en bild med någon snu bbe.
Och nej, den ska inte vara så till slutet.

Av Asiye Meine - 17 december 2012 11:43

Igår så berättade min vän till mig att hon hade börjat rita sina känslor och händelser. Jag fråga henne om hon kunde skicka en slump bild av alla dem. Då hon skickade denna roliga bilden på hennes reaktion när hon såg sin fågel dö. Haha, vad jag älskar dina skämt, Hajär.
Vad fint hon ritar!

Av Asiye Meine - 16 december 2012 23:59

Hejsan, du där! Ja, jag känner mig så himla ensam här på bloggen så några söta tjejer ska hjälpa mig här på bloggen. En av dem mest aktivaste ska nog vara Fiona (min allra nyaste vän!) Jag rotade på mina mest äldsta teckningar och jag hittade min allra första (ordentliga) teckning från 2003 9/11. Så ja, Fiona är även bloggans nya maskot. Jag har nu noppat hennes ögonbryn, klippt håren och opererat en näsa på henne. Oh! Just det, det kommer flera tjejer hit (antigen i år 2013). Och ni mammor ni vet hur uppkäftiga barn kan vara! Nej, men välkommen Fiona!
(Jag failade kanske lite när jag ritade henne)

Av Asiye Meine - 16 december 2012 22:37

Jag har nog slarvat till med inläggen igen... Bland annat att jag var sjuk (fysiskt den här gången :I) Imorgon är det ju skola, och jag tänker gå ner till biblioteket och glömma världen på riktigt. Och jag ska bättra mig jag lovar...!
Gud vad jag längtar till sommaren. Bara böcker, strand och sol.

Av Asiye Meine - 14 december 2012 14:49

Nyss så fick jag testa mig på vilken sympton jag skulle kunna ha. Och min resultat var : 136 på asperger. Och jaa man skulle minst fått 122 för att den skulle vara 100% på att jag skulle ha asperger... Så ja, mamma och jag ska cheka magen och läget i min mentala liv. YEEY!! Nu ska jag spela The sims och vara ensam och jag HOPPAS att jag inte störs. Jag ska nog även kolla på film eller någonting sånt.

Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards