Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under augusti 2011

Av Asiye Meine - 22 augusti 2011 10:31

Jag är iskolan och bloggar nue vår första skoldag wiigiiioooo skriver sen mer nu ska jag rossaaa och emme skriva nått uppgift :P men hejdååå //Duuper

Av Asiye Meine - 15 augusti 2011 12:58

Den är kanske inte väldigt ny men ny Guppylife spel bara för tjejer starta 2 mars man ska skapa en gubbe och en egen liten Guppy (En slags Ovanlg djur kallar den monster xD) Dem där rakarna är mkt Lekfulla,busiga och Gulliga min gubbe heter Duuper och min guppy putte hahaa min e lila med nora prickar på.... Sen ska jag skriva om sims min spel kärlek xDD hejdååå sålänge





%(///////// Duuupppeer

:I

Av Asiye Meine - 13 augusti 2011 20:33

Plugga .... plugga..... aa kommer jag fram ? efter min multipaktion prov svär jag att vara better in the blog and play game more ... and more.... Dålig engelska va ? hehe men kolla in vad jag kan ps ny Header kommer tack till mona !   Jag var ute men hilal sen kom jag in och kolla zack och codys nya del och sen out again ut i going home 3 times after ^^ 






// duuupperr

Av Asiye Meine - 12 augusti 2011 16:46

Jag ska göra en gameplay av nitendoDogs ett Nitendo spel men jag ska skriva från nitendo ds spel....

 

Min boxer Lucky ducshar xD hane 2 år mkt pigg och mkt bra på agillty

Hans gameplay färg är Grön

Det här min favvo ras coker spaniel ! :*  Här ger han en present till mig det var en tennisboll   Han e en lat sötis ingen lekfull men hjätte golligg !!! :***

 

Min fina Lady hon heter Nelly fast kallar henne lilla lady hon är nue 1 år gammal mkt vacker flicka ducshar 1 gång varje dag :O Och mkt snäll vunnit agillty och utställning många gånger hon är mkt vacker lady :)

Kom hem natten så jag ville börja enklare sätt jag mata dem  

 

LUcy åt som en idiot xD   Linus var lugn som alltid Hon åt jue trögast xD

Jag tog en promenad till marknaden för att köpa mat,vatten,hundgodis,hundshampoo till dem jag tog 10 st av alla för dem äter minst 2 paket av alla till 1 skål  

     

Vägen kom han med en söt liten paket jag blev så glad  

Hemma behövde nora står dusch xD Det tog 20 min för att göra han ren sen skölde jag av det var tur det xD 

Vi träna fritsbi lite i parken han e hjätte duktig min sötis (Förlåt för en suddig bild :/)

 Vägen hem hämta han en sak som han råka stötta på :) Thank you my Love


 








  

   jag kommer göra den här "Gameplayen" nora gånger så att ni vet och efter att jag har börjat skolan kanske det blir svårare att hinna med så bli inte arga om den kommer försenad.....



/// DUUPPEEERRR

Av Asiye Meine - 12 augusti 2011 14:29

 Ska idag kolla på en film sen kommer jag lägga upp nd Nitendodogs alltså en liten gameplay och så länge herjjjråå







// Duperr

Av Asiye Meine - 11 augusti 2011 22:05

Jazz version:



Orginal:


 Hon kommer bli så känd som hello kitty tills slut xD

Av Asiye Meine - 11 augusti 2011 21:40

Shuue bloggen duuper här jag har saknat Rosaa skit mkt och emme men kan träffa henne när jag vill nästan.... Jag ska bara ta det lungt ikväll har inget att göra (Jag brukar läsa en bok) men jag har inga så jag ska kolla på krala ska gå ut från datorn efter att skrivit in my blog and tomorrow I'II work out math and english   Jag kanske går till bibbliotket om inte mamma åker t banken.... -_- Men aja jag har 2 spel som jag skriva om nån gång i veckan. Det första är xbox 360 spel den heter spiros handling : Drakar,krafter/magi, äventyr . Den är rätt bra 7+ men om man kollar på drakarna och det ser det ut som 3+ .

 

Spelen är riktig bra sen har vi xbox kinect adveture xD Sen kommer pinata och mkt mkt mer :)

men ska chilla t min varma säng och kolla på filmen :D 





// Duuuper i'm super

Av Asiye Meine - 11 augusti 2011 18:06

Demi lovato ligger nuee sist i min lista japp hon och selen gomez har bråkat du vet kolla hur mkit hon respekterar samma låt och samma text till samma prs (Tingelings egna filmer) mmhmm så himla IRRITERANDE... :( 


OBS! Sorry alla demi fans för jag skrev så  jag e hjätte ledsen 


Kopia av den dära demi som e så tråkig:


Orginal:


Jag kanske har miss uppfattat att Disney channel ville ha en ny sång en 1  gammlare men dem kunde juee fråga selena ....? eller så var hon mer koncetread av "Populära" låtarna

 Nya heter Gift of a friend och gammla fly to your hearth  


Men ni vet kompisar på nätet (jag har sett alla) 23 delen  


Men jag slutar med en favvo låt av selena gomez Love you like love song




/// Duuupppeerr  

Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards