Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under november 2011

Av Asiye Meine - 30 november 2011 19:14

Jag ändra bloggens bild (kallas header) aja ville säga det :)                                                                                                                                                                 I                                                                LOVE                                                               Manga and Anime                                                And my blog and you *:* 

Av Asiye Meine - 30 november 2011 18:39

Jaah vi fick nycklarna och allt idag blääh kan man bara inte gå in från igenstans och ha det bra !! Ska sova över farmor ska blogga mycket och det för tänker inte stanna där hela tiden jag ska till mina kusiner och sova där någon gång !! Aja hade jag sakt att jag älskar Krigmanga/anime bilder exp. (läskiga ingår   )

                 Den här e jätte fin ....                                                                                                                                                                                                       Sen den och jag vet att det inte anime men jag älskar bilden xD

                                                                                                                                  Jag gillar också änglar (Änla bilder)

                                              En av mina favvo ....                                                                                                                                                                Hejdååå             

Av Asiye Meine - 29 november 2011 20:33

Jag har tänk ett tag vad jag ska bli (tidigt ? XD) Aja jag har bestämt mig läsa data för jag ägnar min tid på mina el saker som handlar om sånna data o konslor infektioner ;3 aja imorgon har vi elevensval jag tog drama första handsval och serier (manga ofcurse ;) ) sen tredje så glömde jag hahaha B) Och jag fick drama ska ha det i 2 dar och idag hade klassen simning haha lyx för oss xD Min Haj ska också ha drama vi tänkte göra snövit gahaha sen fråga jag några från min favvo anime lista och hon e mer fiende med manga och anime och hon kallar mig manga jämt **-** Vissa manga nörden och dem visste inte vad innan jag flög runt med det hahaha (minnen) jag ska ta kort imorgon mycket har 1093 kan jag ta kort så passa på hahaha men jag vet vi kan spela naruto del 33 jag kan den utantill så gärna xD Men problemet är att övertala henne men aja vi kan göra komedi istället god natt hörni drö2#m söta drömar nu :-* ;3

Av Asiye Meine - 29 november 2011 17:47

Jag och Emlie o Hajen hade liten små tjafs men bilder på dem hahaha ps. Melike döda inte för den :

               Och Emelie älskling.....

              Jag ska dricka te nu och läsa naruto 33:an (Jag kan den utantill den hela nu -.-'')

             Min matte bok den så söööt (TÖÖÖNT)

           

   

Av Asiye Meine - 28 november 2011 17:54

Har torra läppar skjukt irriterande jag slickar på dem va fjärde sekund jag vet att folk vill inte läsa om mina torra läppar men aja ... Ska berätta min dag (planerna) med bild:


            Jag ska kolla på Ouran high school host club ...

Läxor -...-

     

Jag ska surfa nätet såklart  

Ska titta klart cardcaptor sakura  (Hoppas jag !)


    

Jag ska inte göra nåt med någoting med detta bild att göra men jag tyckte den var fin ^.^                                          

Fin bild på mina favvo just nu

               Dööör för bilden <3 Den e så söööt färgläggd och tjejen e så fin....

Hon e både sööt o gullig <3       

Av Asiye Meine - 28 november 2011 17:01

              2NE1 är en av mina favorit band och jag älskar dems låtar man blir dans färdig älskar när jag blir så men mina två riktig stora favvo

             Sen 2:a :P

                 Hahaa e skjukt glad ska stanna hemma ifrån skolan imorgon alltså min klass ska gå och bada och jag har ont i foten och vet ni ? (såklart ni inte vet xD) det kan låta "roligt" men vi får inte göra roliga saker o det -.- Hejdåå sålängee 

Av Asiye Meine - 28 november 2011 07:16

Ska till skolan snart -,- jag råka somna i natt så det var ju jätte smarrt av mig då hahaa naruto 34:an kommer ut i 15 dec alltså i mangan 208 avsnittet i min android kommer den 1 dec snälla rara alla naruto älskare vem följer ned och mördar dem ? Men alltså jag vet att dem har mycket att göra men kan dem inte översätta bättre eller ge den på tid för 33:an dröjde 3 veckor mer en den skulle koma men aja måste till skolan nu .

Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards