Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under april 2013

Av Asiye Meine - 29 april 2013 16:30

Förlåt för att jag har varit inaktiv så länge nu. Jag har mått väldigt dåligt förra veckan och haft jävligt ont i min opererade knä. Sedan har jag grävt ner mig i plugget. Sista ntprov på onsdag och sedan en annan dag så jag kan sluta klaga.. Men jag lovar att jag ska blogga mer den här veckan! Jag bloggarner senare så!!

Av Asiye Meine - 22 april 2013 15:46

Det är första gången för dej. När du lutar dej bakåt och lägger dej ner spänner sig dina muskler. Du låter honom få vänta lite, med en dålig ursäkt, men han vägrar att bli bortvisad när han närmar sig dej. Han frågar om du är nervös och du skakar modigt på huvudet.Han är mycket mer erfaren, men det är första gången hans finger hittar rätt. Han kommer längre in och du skakar till, din kropp spänns
hårt, men han är försiktig, som han lovade att vara. Han tittar djupt in i dina ögon och säger åt dej att lita på honom. han har gjort detta många gånger förr. Hans snedvridna leende gör att du slappnar av, och du öppnar dej mer, så han får mer plats så han lättare ska komma in. Du börjar böna och be att han skall göra det snabbare och skynda sig riktigt mycket, men han tar lågsamt den tid han behöver för att orsaka så lite smärta som möjligt. När han trycker hårdare känner du hur din vävnad ger vika; smärtan bubblar upp inom dej och det känns som ett kn
ivhugg, och du känner den kittlande känslan av blodet som sakta börjar rinna. Han tittar oroligt på dej och frågar om det gör ont. Dina ögon är fyllda med tårar, men du skakar på huvudet och nickar åt honom att fortsätta. Han börjar röra sig ut och in med skicklighet, men du är nu alldeles avtrubbad av smärtan och känner inte längre att han rör sig inom dej. Efter några fruktansvärda minuter känner du att något går sönder inom dej och han drar ut den ur dej. Du ligger nu helt avslappnad, glad att det äntligen är över. Han ser på dej och ler varmt och säger att du har varit hans mest envisa,men också mest lönsamma upplevelse. Du ler och tackar din tandläkare. Det var trots allt första gången som du dragit ut en tand.

Av Asiye Meine - 21 april 2013 22:43

Inte kina, läs ki-na.
K?na är ett sorts Jenna som man brukar lägga på singel flickors och de flickor som är huvudpersonen på "möhippans" händer. Eftersom jag 99,9% kommer dö själv så la de det här kinat på mina händer också.
Before and after bild:

Av Asiye Meine - 21 april 2013 22:38

Jag var på ett sorts möhippa fast på ett turkiskt sett att göra. Jag var med världens goaste släkt (mammas sida.) Gud vad jag älskar min mammas släkt! Jag är ju tyvärr inte så insatt i pappas sida, privata skäl. Men jag bara älskar hela min mammas kalabalik mina mostrar, morbröder, kusiner, morföräldrar och mm!
Älskaaa!!

Av Asiye Meine - 15 april 2013 21:21

Jag älskar musik. Musik är något så får mig att tänka och jag älskar att höra på själva texten. Så jag ska ska skriva bara snabbt musik tips!
Jag älskar jazz och när man blandar jazzen ihop med R&B, hip hop och pop så som Amy Winehouse, inget ord att säga... Kvinnan var en sånn fantastisk sångerska och hade en sånn unik röst som det bara gick! Hon var talangfull men som sagt hon dog... R.I.P Amy..
Jaa, men Amy hade en sånn attityd i låt texterna hon sjöng och jag verkligen älskar när sångerskor sjunger texterna och MENAR de! Så som Lana Del Rey (Slå henne får jag se) och Adele. Lana Del Rey och Amy Winehouse är svåra att slå. Och de har en enorm mörka och djupa röster som gör så att man verkligen lyssnar.
Jag lyssnar på mycket jazz, musikal låtar och mm. Men och så har vi influenserna Britney spears och Little Mix som drar igång attityden i topp!
Som sagt kan göra en hel lång inlägg på vilken musikstil jag har och en annan lång inlägg om skådespeleri!

Av Asiye Meine - 15 april 2013 21:08

Spenderade hela dagen i studion och Gud vad man hade kul. Ska ju sätta igång med teatern till höst och en radio kanal (på nätet) men talkshowen står just nu i min planering lista då jag behöver någon som kan prata med mig!
Jaja, vi körde på och det var sjuukt kul att hålla på i studion och jag skrattade sjukt mycket! Jag ska nu plugga på och hålla på med vissa ärenden.

Av Asiye Meine - 15 april 2013 21:07

Spenderade hela dagen i studion och Gud vad man hade kul. Ska ju sätta igång med teatern till höst och en radio kanal (på nätet) men talkshowen står just nu i min planering lista då jag behöver någon som kan prata med mig!
Jaja, vi körde på och det var sjuukt kul att hålla på i studion och jag skrattade sjukt mycket! Jag ska nu plugga på och hålla på med vissa ärenden.

Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards