Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under oktober 2011

Av Asiye Meine - 25 oktober 2011 12:57

Vi rast hahaa !!! men jag ville säga jag ska åka till turkiet i jullovet eller fråga om jag får i 2 veckor .... För ska köpa massa söta saker för mitt nya rum !!!! hahhaa hoppas jag får jag ska fråga om jag får i 2 v. om hon säger nej frågar jag 1 vecka aaah sacknar min katt som jag ska låsas vara Queen med !! hahhaa byeee

Av Asiye Meine - 20 oktober 2011 17:57

Hej ! Ni vet den hära förbaskade headeren går inte !  Aja e sjukt glad för imorgon e ingen vanlig dag (För Naruto fans som mig -.-') Naruto 33:an ska ut på hela stockholm (alla kommuner och det ) Och jag första plats som ska låna den i botkyrka kommun hahhaa xD (Skämmigt) Aaah jag har lånat 3 böcker hos bibblan dååh En prinsessas dagbok 1 och 2:an sen vargbröder del 3 jag e inte så intresserad av den igenkligen men alla tjatar om den så jag läser den hahaa ... Alla i shippunden igen                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               En av dem som säger manga äger !!!  

Av Asiye Meine - 18 oktober 2011 21:44

jätte länge sen va ? :-O jag ska bli bättre jag menar på allvar aja skulle berätta att bloggen byts emot min egen blogg om anime och manga jag e inte min spel namn jag e asse eller amie satt ni vet jag ensam tjej nu och ingen spel blogg en manga och anime och mig själv blogg sorgset men jag ska flytta skola och in till tumba sen så bloggar ingen en jag aja imorgon mycket jobb prov på svenskan sen byta bloggnamn och allt bloggen ska heta Amiestar fint namn eller hur ? Tog inte Asse det var liksom inte passande då haha men när vi börjar hålla på med huset blir det sms och mm

 
Av Asiye Meine - 3 oktober 2011 17:22

Om jag skriver konstiga rubriker så e det för att jag kan inte döpa den till nåting annat en sån konstig ord ^^ xD Aja fixat på bloggen och det men skriver Manga bok plus tidning haha sparar pengar till en Blackberry telefon plus det e roligt vänta vänta ska jag spara till iphone 4 aa en av dem två och htc .... 



//Duuper den trötta   

Av Asiye Meine - 2 oktober 2011 19:19

Jag älskar fan dem där små blåa grejerna haha igår som sakt sa jag att jag skulle gå till filmen och i dag så går jag kollar på dems serier min favvo klump sumrfen den dära tjejen(Vad heter hon igen ?) och aa jag sparar pengar till teleskåp först mobil sen tänkte jag att enda saken jag använder är sms och ringa och ibland kamera sen internet och e nöjd med min nyligen men aja en teleskåp sparar jag till det ska bli smurfigt att kolla på månen och sånt på närmare sätt ^^



//Duuper

Av Asiye Meine - 1 oktober 2011 13:13

hej förlåt för jag inte har bloggat men jag jobbar med min manga bok till klassen så skolan plus det så jobbigt >:P Men jag ska till bio med pappa och brorsan till en film jag har längtat se Smurfana på 3D jag lovar så fort jag kan ska jag skriva i bloggen aja planerar att bråka med min bror sen ska jag läsa naruto  /// Duuper

 

Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards