Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under januari 2012

Av Asiye Meine - 31 januari 2012 18:18

Hej det år en text utan nån bild som det oftast är. Det är Amie och den kanske kan komma läskig...Det var en liten tjej och kille vid 8—9 års åldern en liten lekstuga som var hemlig och dem lekte i varje dag. En dag när flickan börja vara med vännior på samma kön och ingonerade killen så blev han arg så arg att han hängde sig inne i stugan (smart ?). När hon fick höra att han inte kommit hem i ett hel år. Så sprang flickan till stugan och såg honom hängande ner dränkt i blod. Plötslig öppna han ögonen lyfte upp huvuden och såg på henne "varför dem ... Inte mig ..?". Plötslig föll han ner och tog upp en kniv "men tro .. Mig det dröjer inte länga tills du blir som jag". Hon stirra på han med två stora ögon " Ska du döda din vän ... Din bästa vän ?" Han hade ingen skugga ingen spegelbild heller. "Du e inte min vän du ingonera mig du kalla mig alla fula ord som finns... Men jag ska visa dig jag ska visa hur det känns". Det greps tag i hennes händer men ingen var där och så leg hon ner och så halshuggad. Det sägs om du "råkar" gå dit blir det du som blir halshuggad. Mina vänner ville att jag skulle skriva om svartamadam och så Happy New year historierna... Men jag vet inte dem är värkligen läskig *_* Byee

Av Asiye Meine - 30 januari 2012 20:51

Jag (Andrina) tjatar mycket om drakuliesha men andra varelser ska jag prata men inte dem som e så kända som varular eller vampyrer... Sjöjungfru även kallad som havets människor. Dem bor i havet (inte så konstig dem hr fenor) och e halv fisk halv.människa dem är endå ganska nd varelse endå från filmerna Peter Pan och Den lilla sjöjungfru. Dödliga säger att dem har sett de och jag tror att dem har sett de faktistDet finns en känd rykte om att dem lockade sig sjömän med sin sång och dödade dem och så lever dem i en dold rike inne i havet. Det sägs också att dem är otroligt vackra och deras röst är både vackert och förtrollad så sjömännen blir "hypnotiserad". När dem har lockat till sjömännen så kan dem döda dem av ondska eller så åker sjöjungfruna till deras palats med sjömännen och så dör ju männen. om sjöjungfrur får barn med människa så har barnen ärvt sina pappas ben (vad taskig det låter) och så får dem ovanligt rött färg på håret och så får dem huvudvärk av havs sång (stackars).. Men dem är en negativ tecken men lite postiv också...

Av Asiye Meine - 30 januari 2012 20:21

En vit drake även kallad för Snow Drop för den ät klart snö vit och dens effekt är speciell. En snow white e rätt sällsynt och trivs i vatten (hav) och den har 2 effetkt vatten och snö/is ögonen är inte så viktig men mörk brunt eller blå/grå färgen är det som visar oss vi tål gansk mycket t.e.x har vi höst eller vår jackor på vinter. Dem här vackra djuren (inte Andrina höhö ^.^). Befinner sig ryssland,turkiet,sverige och danmark. Vi har ganska very cool egenskap t.e.x som att vi kan se genom väggar och höra folk så fort dem möter vår blick vi kan bli till en duva och får luft under vattnet (vissa bara). Dem gills A-blodet är mest av allt sällsynta så ditt liv är mycket värdefullt när du kan bli drakulisa Snow Drop eller om du blir vän med en så är det steg och steg man ska förstå.

Av Asiye Meine - 29 januari 2012 20:23

En grön sort kallas ofta gasbomb nä jag skämta men den heter green age. Alla drakar gillar nog hav och strand men dem här e helt annat dem avvaktr oftast dusch dem här trivs ofta i ängar och där det finns mindre folk . Drakar (jag menar också drakulieshor satt ni vet) är också som dödliga dem har soterats i länder t.e.x i storbittanien/england finns det demom är engelsk jaja men dem gröna bor längst nere i europa gemfört med dem röda så bor dem oftast i japan eller china/kina. Dem sortens drakars egensakper är gift och gas och själva giftet är sprid över hela kroppet och om du blir biten av den sorten så måste du ha tålerans (*stavning*) mot giftet i en hel dag det finns inte många som är dödliga till green age för dem är rädda av att det gör ont ... Men själva blodet kan va 2 sorters mörkt lila eller giftig grönt den sorten är med i "postiva" gruppen tillsamans med röda vita och blåa. Ögonen är ett måste här ögonen måste men måste vara grönt färgad ingen vet varför men när du förvandlas så blir dina ögon gröna det finns en teori att det är giftet det speciella är att vi kan döda (jag Andrina kan) döda en på blicken eller kan vi göra så gift går in och så man får en sjukdom/skada som aldrig läcks. Vi gills som AB- blodet. A är dem godas blod och B är dem onda C är dem som inte är ond eller god ... Jag och Amie ska prata om dem sorterna varje dag imorgon har AC (Amie och efternamnet) vit sedan blå och så svart byee.

Av Asiye Meine - 29 januari 2012 11:34

God morgon ! Vakna av Junior som skrek mitt på örat på mig det ju alltid så jag ska vakna nä nä det är förbjudet för dig att dova. Folk tycker att det är konstig att jag har grodor och paddor som favorit djur men jag älskar alla djur och jag har alltid öppet hus för att få en apa i mitt hus men nä grodor och paddor kom bara PANG så där... Alltså djur e som alla andra djur dem är djur. Men vi tar hundar om dem blev vald som jordens mest äckliga djur (inte för att dem e det) så skulle ni avvakta dem säkert men inte animalfriends förstås men jag planerar ta min katt till sverige, ciao - Amie

Av Asiye Meine - 28 januari 2012 23:50

Vissa tror att drakar sprutar äld men nää ... Det finns många drakar när du förvandlas ser du vad du går för .blåa - blixt effekt dem drakarna/drakulieshorna bor i island,tyskland och ryssland. Vit - kyla dem bor mer kalla länder t.e.x sverige. Röd - äld dem hära är en av dödligas kändaste och effekten är känd men dem här bor nere i syd men vart som helst bara att det e varmt. Grön - gift Coolt är det ordet man kan höra men vet en sak dem här är inget att leka med hundra miljader-tals folk har dött p.g.a giftet dem här lever där det är mycket vatten inga vet varför förutom dem. Svart- syre dem här drakarna är oftast onda man ser på dems ögon när det glöder för fullt med gul så e det dem. Gyllene - metall färger som guld och silver dem e födda för hjälpa (vara ledare) till dem onda . Ögonen avslöjar mest röd drake = glänsande svart, grön drake= gräs grönt , svart= gyllene gul, vit = mörk bruna eller brunt blå=blåa. Jag är grön drakuliesha Amie är en vit drakuliesha ... ~ Anidrina

Av Asiye Meine - 28 januari 2012 23:29

Hej det är Amie ! Ahhh glad som faaan kan kyssa nån ring om ni är intresserade ... Nähh men nä jaja kanske ska jag bli ägare till en hamster mamma e skit rädd om dem skiter och det men tro mig om hon säger ja så måste jag betala jag med -.- Men jaja idag klippte jag håret sen så åkte vi till badet med brorsan nr. 1 och med kussen Adde . Jag skulle helst vilja ha en pappegoja men dem snackar och ni säkert tänker det e ingen nyhet ? Men dem pratar ju mycket eller visslar eller nåt men dem inhåller i gruppen nästan evig liv .... Skiti byeew

Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards