Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under april 2012

Av Asiye Meine - 30 april 2012 19:04

Vad gör man när man har döds tråkigt ?


Jag fråga det till min lilla kusin som värkligen avskyr mig och jahh vad svara han då ? De kan man undra det var i alla fall inte trevligt!  

Nääh, men jag vill ut och cykla men orkar inte ta upp rumpan ifrån datas stolen däremot kan jag skriva lite på min bok...

Jag har inget trevligt att skriva om just idag förutom att jag var i huddinge badet i 5 hela jäkla timmar med en Junior jävel som gjorde mig helt galen   

Men jag tar igår dagen då ! Först gick jag till religonen med en störande sjal på mig fast jag gör det för allah sen så när jag äntligen åkte hem till mina 2 kusiner som höll på och måla staketerna så jag fick hänga med och måla sen så åkte jag och lill kussen Yasmin (Jag är bara 1 år äldre henne då...) Vi åkte hennes motorspark cykel som såg så här ut:

Sen kolla vi på tv och sen sov jag där och sånna skit ... Tänker skriva en fan fiction :O  

Av Asiye Meine - 28 april 2012 20:04

Äntligen vad jag börja tröttna på rosa över allt !! Ska faktist fixa lite blogg grejor just nu sen kommer det en inlägg om mina 2012 ändrigar

Av Asiye Meine - 28 april 2012 19:04

Mår jävligt illa dem senaste dagarna !   Det börja med att jag fick veta att jag var laktos några dagar senare har jag ätit lite för mycket så jag börjat få upp maten jag har ätit fast det är med flit för jag lägger två fingrar i munnen... Meh det känns som en missbruk jag kan inte sluta försöka få upp maten nu har gått ner 1 kg.


Jag känner mig jävligt svag nu för tiden men jag gör allt för att gå på skolan och jag svär på att jag ska uppdatera . 

Av Asiye Meine - 25 april 2012 19:22


Titel: Naruto del 35 (volum 35 daah)en ny duo

Orginal titel: Naruto volume 35  vet inte vad

serie: Naruto Shippunden

Del: 35

utkommen (När den översättdes): 2012-04-10

Översättning av: Magnus Johansson


Handling: Naruto och gänget har precis kommit tillbaka efter figheten med Sasuke och dem. När han väl e hemma så börjar Naruto träna för att bli ungefär Sasukes nivå. Naruto lär sig fortare en vad vanlig vis man brukar lära sig pågrund av (Måste jag sägaA alla vet ju att det handlar om räv charkan)


Kommentar:

Den var mycket mycket bättre en den förra 34:an och jag älskar delen där han ska få se vilket element han har ...



Omslag: 5/5 (JAG ÄLSSSKA DEN!!  )

Karaktärer: 4/5

Handling: 555555555555555555555/5 


Av Asiye Meine - 24 april 2012 20:10

Jag vet värkligen inte vad det har hänt mig på dem senaste veckorna 1. jag skriver inte i bloggen... 2. Jag går inte jag skuttar/hoppar   3. Jag koncentrerar mer på lektionerna så nu går jag runt som en plugg häst.


Hmm... jag fick min språk-vals pappret jag väljde TYSKA såklart !!  

Och så borrar det där uppe trevligt för oss som vill skriva i lung och i ro.

Jag ska berätta lite om skolan ... Förra veckan en fin o vacker onsdag så gick jag och min vän in för att avsluta dagens lektion som var elevensval och hur glad blev jag när hon började läsa Harry Potter  

Och imorn ska klassen och jag gå till en Opera film i 3D fan vad roligt -.-''

Och vi ska få besök av Xenter och få göra en animerad film grejs eller serie

 


Av Asiye Meine - 20 april 2012 20:26

Jag tråkar framför datan just nu. Det har varit en hel del plugg för mig men veckan e slut!!! 

Pappa kommer snart hem med donuts till mig och min mellan bror Hamziii  

Jag har delvis inte gjort nåt annat en att läsa Revolt från serien Hungerspelen (som ni kanske har hört?)

Just nu chillar jag framför Pottermore

Han är hemmma !!!! kommer senare... 

Av Asiye Meine - 17 april 2012 21:06

Jag måste plugga på faktist...   Men det har inte gått så bra för att jag läser om Harry potter och fenixorden för fjärde gången och problemet är att den är så jäkligt bra så man försöker göra allt för att dra ur mig ifrån boken. Iallafall har lånat Anne franks dagbok ifrån bibblan och den handlar om andra världskriget okej då inte så exakt då men man kan kanske säga så? Har lånat 2 faktaböcker om "kroppen" och sen 3 böcker om psykolog grejs.


Jag ska inte uttråka er med min bok-prat...


Imorgon blir det mc'donalds med my new friends. Och jag lovar lovar att jag ska skriva om naruto 35 imorgon eller kanske senare idag...

 

Ufftt, vad jag hata henne !!



Av Asiye Meine - 13 april 2012 07:00

Hmm... Jag är säkert ute den här dagen också och sen kommer jag säkert hem igen och så är det chips och annat gott kalas jag tror att  jag börjar bli van vid mina bäddar och läser som en galning (Jag brukar göra det när folk ger mig en mobiltelefon som har internet eller en helt vanlig bok) eller ritar jag som en galning det jag lovade att göra 9/4 2012 århundrade hunger games 74 ni vet   

Den här bilden börjar bli uttjatat men jag älskar den värkligen !   Hmm.... Borde jag byta design kanske ? Liksom jag kallas inte längra Amie i min nya skola och Andrina har det skoj i rengskogar i Austarlien. 

Jag har en mycket allvarlig problem (Och där tappar vi förlusten att läsa dina allvarliga problem för alla vet att det inte är en allvarlig problem och att du stör dig för ingenting. Mvh av dig själv  ). Nääh, men liksom det här lego spelet  är bara problem... Jag vill slänga min kontroll i vägen ! (Det kallas för att hämta brorsan hos din samvete Mvh Benjamin Sursan).



BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖYYYYY kommer tillbaks imorn !! 

Ps. Kära dator förlåt för jag inte var hemma och dregla på dig men du fick i alla fall SEMSTER!!

Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards