Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under oktober 2012

Av Asiye Meine - 30 oktober 2012 15:04

Jaaa! I'm so happy!!" Nu ska jag fixa min dröm husdjur!!

Av Asiye Meine - 30 oktober 2012 11:35

Idag är det bara men BARA slapp. Jag ska kolla på Battle Royal som är det riktiga Hungerspelen för mig. Jag ska gå runt i pyjamas och om min The Sims spel befinner sig i brevlådan ska jag ta upp den och bara börja spela. Det kommer säkert mer inlägg för dagen men jag vaknade nyss så jag ska nu och äta upp kalkonerna på bordet. Vi ses!
Londra

Av Asiye Meine - 29 oktober 2012 18:49

Alltså det här är så himla sjukt... Jag flippade helt 100% ur bara för bloggplatsen blogg portal inte kunde sätta in min första lyckade header som jag inte har gjort på P-A-I-N-T. Alltså allvaligt talat är det så himla störande så jag bara ville slänga datan på väggen och jag kan meddela att det kommer upp in my mind att jag borde byta bloggportal. Men om jag ska prata rent ut så VILL JAG INTE BYTA det ända jag vill lägga in en halv lyckad header som inte MÅSTE vara gjor i PAINT. Men då får man tänka på saken eller ta och snacka med bloggplatsen, ELLER så kan jag slänga min data på väggen... Men jag tror inte att det skulle vara så smart?

Vi syns snart (kommer en till inlägg)

Londra

 

Nu ska jag spela Simsch...

Av Asiye Meine - 28 oktober 2012 18:09

Hejsan bloggläsare!! Idag var jag o min kusse ute och badade (Vi var egentligen inne och badade då) Men what ever! Japp, och nu är jag hos de och ska sova över som vanligt ska vi ligga två i samma säng som riktig turkiska flyktingar... Leva livet! Ja, och det så har jag beställt The Sims 3 Husdjur, HaLLELUJAH! Jag har äntligen bestämt mig. Jag har även fixat en novells blogg (About everything). Men det är mer berättelser så det är INTE PERSONLIGT. Så det så!! 

Länk

Vi syns!

Londra  

Hon är så nedrans vacker! I    Ariana Grande

Av Asiye Meine - 27 oktober 2012 22:49

Ja, jag var plötslig jätte uppdaterat... Idag så har jag köpt min halsduk och mössa I was looking for och köpte jag en grön vinterjacka (Jag tål inte kylan i år eftersom det är nedrans kallt...) jag ska vänta tills mina skor kommer den femte november. Ska glömma bort spel lite och attackera kläder och böcker istället :) Har ni någon boktips en bra vad som helst baaah...

Är det BARA jag som inte kan sluta lyssna ?

Av Asiye Meine - 27 oktober 2012 10:10

Jag ska senare om dagen åka till Skärholmen och bränna ner mina pengar. Jag ska säkert kolla in i spelbutiken eftersom min lille bror vill köpa fifa13 (eheheh). Jag tror inte jag köper från de eftersom ALLA sims spel de har kostar 350 ca. När jag kommer hem är jag helt paff och spelar sims. Det här var min dag människor och icke människor.

Av Asiye Meine - 27 oktober 2012 00:59

Jag frågade min älskade pappa om jag kunde få titta in i affärena i en liten ställe där min morbror bor (Han bor raka vägen in i helvetet så det ligger i en helt annan jävla ställe). Det var så himla vackert där så allvarligt hade jag lust packa mina kläder och flytta in min morbrors lägenhet. Ja ja, när jag såg det mesta bad jag min pappa köpa. Och när han såg kvittot spärrade han ögonen som de skulle hoppa från hålorna och min farsan? Japp, han blev stämplad som igår dagens idiot...
God natt tiden NU är 0.59 då men skiti jag vaknar och skeiver SÄKERT endå!
Saker jag köpte;

Av Asiye Meine - 27 oktober 2012 00:44

Alltså det är så himla skön känsla varenda gång man räknar sina pengar och får veta att man har samlat 710 kronor. Ja, jag är rätt bra på att bränna mina cash när den har kommit långt upp i rankan. Mamma och kag ska gå och köpa en skön och tjock vinterjacka åt mig + den femte oktober kommer mina vinterskor = Mamma betalar...
Min lista på mina grejor jag ska hålla ögonen öppna för:
1. Mössa + halsduk (mössa tror jag fixar lätt men halsduk är jag lite tveksam..)
2. The Sims 3 Husdjur!!
3. Vip kanske?
4. En ny mascara
5. Laktos mjölk
Det är en lista saker jag behöver... Eller vi sägee så.
Jag har lust att gå in i datan och spela Moviestarplanet där jag inte kunde vara så aktiv de senaste dagarna. Eller The sims eftersom jag var för lat för att öppna den.
Tror ni det går att muta mamma på 1 års vip? Det tror jag också HEEHEE...
Men nu i detta dag får jag njuta mig med en ny bok av tidernas klassiker Robin Hood.

Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards