Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under december 2011

Av Asiye Meine - 29 december 2011 14:31

Jag måste shoppa !! Okej, jag ingen shopping brud och jsg bryr mig inte mycket om utseendet men plötslig gör jag det och vill bara ha HA nåt snyggt gissa vem jag ska till höhö... ^.^ Lyssnar på Mange bjuder xD                                                                                                                     Byyee ska in i nån sida där jag kan shoppa                                                                                                                               Har nån en tävling på gång?

Av Asiye Meine - 29 december 2011 00:38

Heeej ! Fyllde år igår som sakt okej det är inte exakt igår men för 39 minuter sen daa :P Ska senare blogga mer kl 2 ka nske ? Ska sen klippa Junior (min minsta bror) Jag ville en sak alltså du vet när tårtan kommer så råkar mamma snubbla på nåt vi tar Juniors leksak och råkar tappa tårtan så det kommer på ansikte hahaha varför inte ? Jag gillar att få folk sjratta mest Junior när han skrattar extremt så låter han som en gris hahah xD Nyår närmar sig och nya nyårs löfte ? Ja, såklart! 1. Tänk mer på utseendet (min kropp) 2. Dansa varje dag (gör det jämt xD) 3. Ät mer nyttig 4. Va flextarian (stavning) som man ska ! Några tips till er : 1. Var smart ;) 3. Du märkte att jag hoppa över 2:an 4. Du leér för dig själv nu 5. Du tycker att det är jobbig fast rolig haha nää har inget till er faktist det beror på ^.^ Vi ses :]

Av Asiye Meine - 27 december 2011 18:13

Jag älskar dem här två:                                                                                                                                                 Killen är arg : Jag skiter i........!!!!!!!                                                                                                                       Tjejen lungt: Toaletten                                                                                                                                               Sen den här kärelks saken skit sött:                                                                                                                             Killen: jag älskar dig                                                                                                                                                    tjejen: Tror tyvär inte !                                                                              killen: jag kan bevisa det med att säga det till hela världen !                                                                                                                                                       Tjejen: ja gör det :)                                                                                                                                               Killen (viskar i tjejens öra ): jag älskar dig                                                                                                                    Tjejen : Du skulle ju säga det till hela världen ?                                                                                                            killen: Du är min värld                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Naaaww!!                                         

Av Asiye Meine - 27 december 2011 14:54

Har haft ett tag stardoll längtan men jag är tillbaka där nuu !! I janarui i slutet blir jag 95% ss och imorgon är det min födelsedag vet ni sen kommer Harry filmerna så Dödsrelikerna del 1 och 2 blir det direkt läste ut Narnia Hästen och hans pojke som jag börja igår den är ganska bra faktist.. Men ska börja med Harry Potter besöket från någoting snart!!                                                                                                                                                                                                                 Men hitta en rolig bild från en sims blogg (?) Som heter disneymarresims.bloggplatsen.se                                                         Hahha !! Vi ses ;)    

Av Asiye Meine - 26 december 2011 23:31

                                                                    Gahaha xD                                                                                              Jag kolla på Freddie han som kommer i drömmar och dödar barnen... Jag kolla då minst 20 min sen stängde jag men jag blev endå rädd jag laga mat mamma var precis bakom mig och jag pumpa musiken i mina hörlurare som vanligt när jag vände o stog hon där jag skrek och kastede min mobil på henne (Jag vet att jag är snäll :) ) Sen dess vågar jag inte in i toaletten. Och ja ja var hos min Farmor där lekte jag plötslig Harmonie jag tog upp en penna börja "trolla" på lillbrorsan smart va ? Alltså vilken humor jag hade idag xD Hary Potter 4:an (Den flamande bägaren) var på tv idag också ? Ja ja,Det bästa med dagen var att det blev ström avbrott hos min Farmor jag börja springa runt enda saken jag tänkte "Ta inte mig freddie ta min brorsa" 

http://www.coolstuff.se/Kymera_Wand      <--------- Jag borde köpa den !                                                                                                                                      Vi ses !                                                                                                                                               Min bloggs rekord 18 stycken Wippie                                                                                  Ska läsa Narnia hästen och hans pojke nu ! Hejdå igen !   

Av Asiye Meine - 26 december 2011 01:19

Jag är ledsen ... Jag vet inte varför men det här kommer låta konstig... Jag tänker ! (Vem gör inte det liksom...?) Men jag menar BARA tänker jag orkar inte skriva,läsa,äta och m.m jag mår så himla illa jag tror jag får feber för jag blir alltid sjuk när jag är ledsen ... Det KONSTIGASTE är att jag inte vet varför ? Ja ja, ska vila ut mig så jag orkar med datorn och grejer såg ni morgonen Harry Potter och besöket från Aksaban (stavning) ? En av mina favoriter ! Mm... Jag ska klippa mig tror jag ? Jag håller på somna snart hejdå ;P ps. Så länge...

Av Asiye Meine - 24 december 2011 23:16

God morgon! Jag lyssna r på i like move it haha xD Mamma ska beställa min Harry Potter filmer 8 st för 500 kroner haha ... Om 3 dgar e man 12 jippie i nån inlägg skrev jag 13 men jag råka Zezze sorry för igår okej ? Ja ja, av min moster TROR att det blir klädder jag önskar att vissa personer inte dog... Att ingen kunde få cancer... Inga mer krig ... Inga mördare,mobbare och m.m fanns men liksom välkomen till riktiga världen ! Ingen lever perfekt ingen är perfekt så bli van vid det... Vilken dramatisk inlägg hha åter igen till roliga ! Vad har ni fått för julklappar ? VAR KLOCKAN 6 ???!!!

Av Asiye Meine - 24 december 2011 00:30

 

Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards