Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under maj 2012

Av Asiye Meine - 30 maj 2012 18:23

Sorry, för jag inte har bloggat på flera hundra år !! PPAHHFF !! Men ska blogga dem här sista dagarna i sverige det är 1. vecka och 4 dagarna (om vi inte räknar idag) sen startar jag en ny blogg i turkiet eller när jag kommer what ever...

vi syns imorn sunshies!

Av Asiye Meine - 1 maj 2012 17:02

Happneess !   Det är min 200 inlägg nu ! Jepp, här kommer en själv skriven kapitel jag vet sen inte om jag ska skriva mer ... Men vi får se i alla fall här kommer den.                                                                                                            


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





                                                                                                                                                                               Jag öppnade ögonen och kollade på klockan var redan tio och man hörde min stora syster Nella vissla. Jag gick upp och tog små steg mot dörren rörde vid handtaget innan jag hann öppna dörren så öppna Nella den med en sånn ryck så snubblade ner framför henne.

"Lägg av! Så du var vaken?" skrek hon till. Nella hade bruna ögon och mörk blont hår idag hade hon en sommarklänning.

"Jag skulle precis ut" mummlade jag och gick upp för att stå.

Nella suckade och gick in i mitt rum för att städa undan vissa saker.

Jag gick ner för att få i mig nåt sedan drog jag på mig mina kläder och satt framför min syster som nu disakde.

"Vad ska jag göra?" fråga jag henne.

"Gå till skogen vad vet jag?". Hon hade blivit rätt butter sens hon blev myndig och fick gå ifrån vår gamla fosterfamilj och nu när hon är en typiskt sätt mamma till mig.

"Okej, jag kommer nån gång vid klockan fyra" sa jag och väntade på hennes svar.

"Okej men Ley var försiktig nu" svara Nelly och vände om sig för att diska.

Jag gick fram till husets entré och tog på mig mina kläder sedan börja jag skutta ner till skogen.


Jag hoppade runt och kollade på fåglar som kvittra och djur som sprang bort från mig. Luften lukta vår och man såg nya blommor som hade växt. Jag gick längre in till skogen så mina fötter börja värka plötslig såg jag en dimma en fin ljus lila dimma jag var så himla nyfiken så jag gick fram åt till den.

Nu när jag stog framför näsan på den så rörde jag lite på den och allt blev tyst det kvittrande av fåglarna tystnade och plötslig kom en stark vind så jag lyftes upp med vinden.

Duns!

Det var ljust här och jag vinglade fram och tillbaka och föll ner igen.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Öhh ... Var den bra då ?   Skriver mer om jag får minst 3 komentarer om att den var bra för jag tappar lusten annars....                                            








Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards