Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under juli 2011

Av Asiye Meine - 28 juli 2011 23:40

Shuue bluggen här jag ! Aja idag kom emme till mig från ingenstans går vi till kiosken när vi ska gå tillbaka så har hon pengar och sen går in igen och köper godis och 3 pulver (lakris) oooo XP Jag o emme dog sen träffa vi karin lalalalala och sen kom vi till slutet (roliga) jag och emme o karin o merre vi börja ta kort och det sen såg vi en sur tant som kolla på oss så vi kuta upp (jag var för seg xD) men sen såg vi att det var inte vi hon var ute efter xD Aja sen gick emme hem :( (mest sorligaste delen) Men aja vi chilla till hille och hämta dem andra men dem börja leka burken så jag och maree o karin bestämde oss att ta en runda med en putteee sen såkom vi tillbaka med hela gänget xD Vi börja ta kort och det va as kul jag älska när alla hoppa och jag stanna nere xD Vi garva as mkt hahahaa älskar mina vänner skit mkt mest 5 st och ni vet nog vem ni är men aja imor ska jag till bibblan med camilla (tror carina med ! :/) 



// Duuuuuper

Av Asiye Meine - 27 juli 2011 16:49

Hej det är jag Rosa jag har tänkt lite och jag tror att denna blogg e lite konstig. För att den heter onlinespelis och grejen med det är att vi ska berätta om dom olika online spelen och vad vi gör när vi spelar dom. Men istället blev det så att bloggen blev som en vanlig blogg. KONSTIGT tycker jag men om det ska vara så så borde bloggen heta något annat eller så låter vi vara den konsig  

Av Asiye Meine - 27 juli 2011 15:26

Idag så gick jag till bibblan med marre carre och Camilla fett kul och imor kommer Emme123Queen till Mig sen ska vi träffa lilla marre ..... Mkt ska jag göra imor jag vet och så att ni vet missa jag min panfuskol dag ist gick jag till bibblen och skratta och åt godis XD. Ska ringa Rosaa nue alltså hemtelen och så men aja igår innan jag la mig tog jag bort nagellacken så jag kunde göra nytt fint rosa nue och hoppas inte Rosaa blir arg xD Aja ska stka ut nue......







// Duuuuper     

Av Asiye Meine - 26 juli 2011 22:22

Heeeeej !!! Bloggen idag ska jag spara pengar för Gp minst 1.000 ahahaa hela året ska jag vänta minst ...... Men ni vet oloko ska jag ta där eller i panfu ? Men iaf är panfu roligare tycker jag :/ inte Hajär jag tillät henne gå in i min Oloko hon blev as glad xD Men jaa mitt i natten kommer man till sina älsklingar (bollysar panfus första husdjur). Och mina spring saker iaf är dem också husdjur   Ska ta en runda i Panfu just nue med min Röda bolly (Lili men kallar henne för lillisen) . Min tiger bolly heter Lion för jag gillar lejon mer en Tigrar xDD Aja tog gick till djuraffären så min röda plutte fick träffa sin släkt och svarta bollyn   Sen gick vi till stranden oo vad skönt men det blåste mkt och det var mörkt så jag hoppa inte in jag gick till undervattenskolan fast än bollysar inte är tillåten till klassrummen... Men jag brydde mig inte för det var ändå stängd alltså det var inga skol barn eller lärare kvar aa jag såg matte letkioner där så jag anmälde mig som skolflicka xD Eller igenkligen skolkar jag bara jämt   hoppas inte min lärare läser det men aa så var min resa till datorn (I panfu)Aa nu måste jag chilla hem till min träkoja jag har hög läxor att göra och vet ni jag ska hämta hamza111 med mig (Rosaa) nuee får vi faktis lära oss saker som tillhör panfu!!!                                                                                                                                                                                                                                                                    // Duper (hamza8) och min söta lilla Lili

Av Asiye Meine - 26 juli 2011 18:06

HejHej! de e jag Emme :D jag va ute mee : alex,chrille,melisssa(chrilles tjej) elin o sebbe o vi gick ut o prata o stack t norsborg o hängde ;) menmen sebbbe va mest me melisssa alex va me allla o alla andra va oxå de xD aja men jag älskar er super_duperpunk o skinandediana xD 


menmen blev lite problem mellan mej o chrille menmen xD hahah



love ya herå! <33  

:P

Av Asiye Meine - 26 juli 2011 15:11

shuue alla :D Har en blogg (musik blogg typ handlar om lejon kungen och andra klassiker) Lejonkungen.bloggplatsen.se   As bra aja där är jag (duper) timon och Rosaa är pumbaa   Vi e sjukaa alltså!! Men spel bloggen läggs inte ner no no !! Det ska skrivas men det ska inte alltid handla om just onlinespelen aja idag så gick jag ut och lilla maree kom också kompisen jag skulle möta ni vet ..... En ni ska skratta åt  

   Heeeheee kul va ? köra hula hula  aja det här är min favorit låt på LK2 (lejon kungen2)  

 Den e så vacker                                                Den as braa se den den gjord i början av LK2                                                                                                                                             Dem dödar fågel stakare XD                                                                                                                                va nt ledsen säg bara hakuna matata!!!                                                                                                                                                Jag gillar faktist låten men inte min stil på videon   Men stackars Timon & pumba och nala ägde simba hahaa! XD

 Kanske ingen lejon kung låt men endå en klssiker av disney älskar låten .... Gjord av Lilla sjöjungfrun namn havet är djupt bilden är akunges slott i Disney land i Paris !                                                                                      // Duuuuuuuuuuuuuuuperrr älskar lejonkungen!





Av Asiye Meine - 26 juli 2011 12:59

Ska kanske möta upp en kompis nue men tillsdess skriver jag om nåtning tycker ni jag ska skriva också lite om Zoozumba elr gosupermodel ? Rosaa vill det vi chattar just nue och så .... Men jag youtube jägaren hitta min favorit grupps musik ok jag hitta inte låten men endå så ville jag visa den xD  Lyssnar på den om och om igen den så bra !! Gruppen heter cascada en tysk grupp och sångerska heter natlie horler och två djs yanou och Dj mania. Dem har så bra låtar det e remix låtar (låtar man kan göra remix av) . Dem e mina favvo och dem har blandat faktist eurotrance,dancecore(låtar man kan göra dans steg av ) , pop , billbord(Man kan göra riktig bra kvalite remix av)   Den mest kända är mircale : Gilla ni dem det finns mer faktist E.x everytime we touch,bad boy och mer... Men ikväll kommer mer tips om dem (Cascada) och andra ...... 



// Duper   

Av Asiye Meine - 26 juli 2011 10:26

Jag passa min lill bruur så mamma kunde sova men nu är jag tillbaka..... Jag vet att ni ser att min gubbe är gjord 2010 nånting men så ni vet börja jag spela stardoll 2007 min gubbe hette miiine då jag och min kompis dela den. Sen hacka non den :( Och jag skapa Super_duperpunk . Hahahaa bra namn va ? aja idag så skapa jag en gubbe i Moviestarplanet. Den heter Onlinespelis bli vän för frågor   ska simma i en strand snart aja.... Rosaa (skinadeDiana) och emme123Queen det e samma lösen till bloggen om ni vill logga in (till Bloggskriverena så att ni vet !) Men aa nue gick jag in i panfu för att se den söta världen...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Kingdom hearts  



Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards