Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under februari 2012

Av Asiye Meine - 29 februari 2012 10:42

Enda sen 3 v. sen så har jag fått "Amie-du-blir-sjuk-huvudvärket" så jag har gått runt ill blek och så !   Men nu vet jag varför HALSFLUS (eller hur man en stavar nu). Så j*kla tråkigt mitt på sportlovet. Ska spela sims 3 istället nu . Men ska skriva nåting om naruto känner för det ... En fråga som du ska svara i komentarfältet:

   Min favvo     


 Säg en favorit ifrån bilden ? Ta 1 kille och 1 tjej och aa dem där skuggorna bakom naruto o sasuke som slåss dem gills också 


Av Asiye Meine - 29 februari 2012 09:55

Har så tråkigt har kollat på The sims 3 gameplays o lästa manga och jaa allt ... Men jag har en sån jäklar stor kärlek på att göra stora familjer i The sims och kvällsnöjen är typ inte så himla hmmm... Familje grej där e det mer fester,barer och disco och i leva livet tänkte jag först för där finns det mycket lockande grejer och spelet går ut på allt det där men sen så vill jag ha husdjur SÅ JAG BLIR GALEN VILKEN !??

Har lust att spela imvu igen !


Och jag vill ha gamla habbo tillbaks fast utan virus !  


Byee så länge !     

Av Asiye Meine - 28 februari 2012 11:15

Har fixat den här grejen jaja jag ska berätta allt igår inna jag sov så retades jag med snön (konstig va ?) att inte den skulle kunna ta över vår vädret nästa dag så var överallt vit och gissa vad jag gjorde då. Svar : Inget ! Igår spela jag The sims 3 kvällsnöjet ... Ibland får jag lust att ladda ner husdjur och alla andra fast det är ju olagligt. När det gäller min morgon så var det exakt så när alarmet gick på (den låter som en brandalarm) så skrek jag "IDIOT STÄNG BRAND ALARMET VI FÖRSÖKER SOVA HÄR !?"   Min lillebror bara "ööh det är din mobil" jag skrek som vanligt "STÄNG DEN DÅÅÅH!!" .

 

Sen igår när Junior lärde sig gå upp på en stol så när han skulle upp så stog han och var skit rädd av att gå upp och han börja gråta som om det var mont everst alltså nu tänker ni stackars barn ... Men om han ens ramla så skulle han rammla rakt på fötterna och det skulle inte ens göra ont eller jaa vem vet ?

Får jag fråga en fråga ? (Varför frågar jag jag frågar ju alltid -.-)


 

Eller ?  


Vilken är bäst svara i kommentar fälten !

Av Asiye Meine - 28 februari 2012 09:26

Hallå ? jag är less på bloggplatsen kan jag inte lägga upp bilder nu också -.- jag fixar det senar hejdå så länge!

Av Asiye Meine - 26 februari 2012 17:44

Har gäster just nu ! Bara tråk -.- Tänker kolla på sista delen på Wizards of Wareplace (jag gillar inte skriva den svenska namnet) sen på trust den ser lite läskig ut okej jag överdriver men den gör det för det är en peddo den filmen handlar om aja ni kan klura ut det själv :

                                           Jag får rysningar och det går inte sluta kolla på trailern !

Av Asiye Meine - 25 februari 2012 19:00

Med EMMA WATSON ! Hööhöö Happy days for me !   Men vet inte när den släpps ? 



Den släpps mitten på 2013 (drömmar går under   ) Aja vi får väl överleva under tiden ... Men jag vet inte hur det ska hända med J.K rowlings nya boks film (det är kanske meningen det heller) men Emma och andra måste återvända och det ju inte så roligt heller att vara i Hp -filmer föralltid liksom Albus serevus potter film :1998 film här e slutet !   Nää, men det blir ju uttjatande så ett tips lägg inte i dem förra huvudpersoner (Det går endå inte voldemort och bella för dem bor i helvetet  ) .


Anna bloggaren till Cookie.nu har friskat upp min minne så jag glömde att jag skulle kolla på den här filmen "hjälp! jag är en fisk" jag kollar bara på den när jag ska resa med bil höhöö ^.^         ska kolla på monte carlo nuuu!!

Av Asiye Meine - 25 februari 2012 17:57

Bara för jag o min kusin/sysling är selenator så bestämmde vi ha selena gomez maraton ! Ska börja med Mote carlo och såklart a cindrella story ! En bra låt i filmen :


Bomba mig med autos alltså asse_bästa!! För kan inte flytta till min nya innan jag har blivit på level 3 ! Får kris ! 

Jaha, då var det sportlov YEEY!  BORT MED ALL SNÖÖ!!! Ja, här i tumba har det smält bort fast det är en envis is som sitter fast och vill inte bort fast solen kommer upp och dödar allt   

  Jag och Zezze (kusin) ska shoppa sen vet jag inte vad jag ska göra men jag ska jobba mycket ... INTE!!!!!!  



Alltså... Det känns som det var sommar igår jag kommer t.e.x ihåg att jag inte ville gå ut och kolla på lejon kungen själv medan min familj och släkt grilla haha kommer ihåg operationen ... Den har bloggen är faktist gjord för se hur det vara en bloggare   Och jag blir inte längre arg mot andra som inte hinner blogga för att jag vet hur det känns.


Kommer snart om nyheter

!    

Av Asiye Meine - 24 februari 2012 23:12

Seriöst är skit trött ! Imorn har brorsan nån j*kla tävling igen -.- Jag längtar tills jag blir 20 ! Hmm... Det är ju bara 7 år kvar ju !!! 

Och ska man betala för adaption seriöst ! Kostar det att göra barn !? NEJ ! Isåfall warför kostar barnen va fäään! 


Måste in i duschen ps. skicka autos till asse_bästa!! jag behöver er nu !!!



Skit bra låt ! Bloggar såklart vänligare och mer imorn ! Måste vila jag ska aldrig mer till min moster ! -.-

Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards