Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under mars 2013

Av Asiye Meine - 31 mars 2013 17:27

Jag har tyvärr en "messed-up" hair day idag. Jag tog fram min donut toffs och fixade en hair donut bun. Ja, det blev inte så vackert då men ni skulle bara se mitt hår inann..
Fixar en turtioal senare!!

Av Asiye Meine - 31 mars 2013 17:22

Sorry för den dåliga uppdateringen. Jag var hos mostern som har lite dålig nätverk men anyways.
Idag så var jag ute med moster, mamma och mig själv open shopping runda då vi köpte massor. Jag och mor min ska senare gå ut på en promenad satt psykopaten får lite sömn(jag yani.)
Hadi hejdå!

Av Asiye Meine - 30 mars 2013 00:18

Av Asiye Meine - 29 mars 2013 14:28

Jag ska åka till min tjugotvå åriga moster vars man har åkt till Tyskland för jobb. Ska sova över henne idag och imorgon och för det mesta skriva. Ska vara med Cristian drygt nog hela tiden, haha. Han bor hos sin kusin över helgen så jaaah..
Överimorgon blir det även då Cristian träff men ut till någon annan jäkla ställe.
Seriöst, min påsklov går ut på Mairlyn Monroe filmer, min psyke och Cristian (aka drogen.)
Sorry för en sånn dålig inlägg hejdå för meeej!!

Av Asiye Meine - 28 mars 2013 21:36

Du får mig att skratta, du får mig att le och guud Chrille jag älskar dig såå.
Ja, jag mår illa och det finns saker som känns som om jag inte kan bli vanlig igen. Men nej nej, du är där för mig. Ja, det är nog det sjukaste man kan säga det men jag är galen i dig.
Första personen som får mig att le som en idiot så som människor ska göra, och tack för att du får ut min skratt som låter mer som någonting som fastnat i mitt hals än min falska häxskratt.
Såra mig inte... Men som sagt "Nothing lasts forever" so be my "nothing."
Du är min drog Cristian <3 ~

Av Asiye Meine - 28 mars 2013 18:59

Som ni säkert redan vet så är det påsklov. Hoppas jag bättrar mig med uppdateringen och så, men det känns att det bara är för mycket med mitt liv just nu. Saken den är att jag hellre grubblar dem för mig själv än att gå och prata ut med någon. Det är för att jag inte tror eller får någon tips av någon. Och jag vill inte att personen bredvid ska fråga mig frågor, jag vill att den ska säga till mig att jag MÅSTE göra det och att jag MÅSTE BEVISA personen framför att jag kan gå igenom detta. Men nej, nej personerna jag pratar med blir själv förvirrade och vet inte vilken problem hen ska börja lösa. Jag mår psykiskt illa och låtsas som allt är okej men jag vill inte att folk ska veta, att jag mår som jag mår. Hat är nog det första jag borde lösa...

Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards