Cool story Broo tell it again!

Alla inlägg under september 2012

Av Asiye Meine - 30 september 2012 14:28

Jag orkar inte gå ut och hämta någon linne efteesim det var överdriven att springa ut och in så jag väntar på mamma helt naken bara med bh och trosor... Idag blire helt enkelt gå och fira födelsedan min mosters man ( han är 30 nu och hon är 21) det är inte så mycket ålderskillnad i alla fall :)

Av Asiye Meine - 30 september 2012 14:14

Jag vaknade helt glad och log för mig själv och tänkte på vad man kan göra på en Söndag sen kom jag på....

Av Asiye Meine - 30 september 2012 00:35

Alltså, är det bara jag som blir irriterad på de där tjejerna som frågar chans få ett ja och den enda hon gör med honom är att sms, chatta eller bara säga hej och så kommer hon alltid med "jag har en pojkvän" Nääh, det menaru !!! En applåd hon har saffat oseriös förhollande som hon kallar seriös! Och så det där (samma person) när du frågar chans på någon och får ett nej "Aa, men det var bara på skoj" .
Jaah, eller hur ! Och det gick vi på det nää men uggghh väx upp snälla duu!!

Tydligt alltså gör mig allting vettskrämd (som innehåller i min område) datorn -: Tänk om jäkeln Freddie kommer upp tv-: Tänk om Fredfie kommer upp böcker-: Tänk om jag läser om Freddie (vem tänka sig skulle skriva om ett katstroff som han?) mörkt rum (i sängen känner jag mig trygg)-: Tänk om Freddie står där?
Usch! Vad jag HATAR honom de säger att man ska dricka mjölk och jag tog slut 2 mjölkpaket av rädsla (jag älskar mjölk inte så värst i alla fall) men nää nää. Skriver mer under dagen !

Av Asiye Meine - 29 september 2012 11:56

Sitter just nu och läseer och läseer... Jag ska snart till street dancen och jag o min mammii har städat allt "HÖÖHÖÖ Väntja påj mej !!" Och jag tror att det gick fine? Nää, men finns det någon som lyssnat på Conor Maynard han är helt sjuukt braa alltsåå!! Okej, jag kommer få några jäkla gäster hem idag så aaa då får ni läsa mer...

See YAA!!

Av Asiye Meine - 28 september 2012 23:06

Jag suger på att skriva på bloggen eftersom jag skriver på andra sajter mer (HOOHOO nää men Asse! ^.^) Nää, men man glömmer självaste grejor som mitt jäkla liv inte har värkat förstå! Yup, jag läser nu för tiden rätt mycket från mobilen också då blir det fan fictions ofta och så var det flera underbara histiorier så min hjärna skrek "Helvete! FAAN NU JÄVLAR DU BLIR EN BRAA FÖRFATTARE DU DU!!" Och så blev jag så himla imponerad så jag vill gå och skriva fan fiction av Kingdom Hearts! (Innan du går och springer, IT WAS A JOKE!!) Men USCH vad bra ni är !

Harry Potter FF (Du kanske märkte att det är bara är ifrån mugglarportalen?):

Ny genartion, nya känslor av Majis 

George - Livet utan min Fred av Hope Potter

Pregant at seventeen av J-staar Black (men det var en annan person som skrev den fast att översätta det är lika $$$)

Hungerspelen:

Safe and Sound av I don't know 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hahah, nuu uttråkade jag er totalt? Då blir det Janoskians! Dem två senaste videosarna dem har gjort:


Deras driv video med låten dem gjorde för ett tag sen...



Varför såå perfekta ??

Av Asiye Meine - 26 september 2012 19:59

Jag behöver gå ut och bara slösa pengar 1. KLÄDER! 2. Höstjacka 3. Mjölk. Och vädret är juue as braa och jag menar på allvar liksom sommar har blivit uttjatad nu går vi till det väder Sverige är bäst för att bjuda... It's coold. Och nu är vi tillbaka med hoodies,uggs och jeans ska beställa Cool story bro tell it again hoodie. Det är så himla nedrans vackert där ute så jag ska faan springa ut snart och köra flera rundor nuu för enrgisk det är jag det! Och imorgon är det Torsdag en dag där man stannar as länge i skolan så GAAH !! Aja, le för livet och lev väl vi hörs imorgon vänner.

Av Asiye Meine - 24 september 2012 19:48

När. Du. Läser. Det. Här. Tar. Rösten. I. Din. Hjärna. Pauser. Inte sant? Den här veckan kommer gå vettet av sig för kramper är det ända jag känner.. Jag brukar ALDRIG klaga men alltid stå prata för mig själv och det jag hatar med en annan grej i mitt livet (inte mitt laktos) mitt astma ööhh liksom spring Asse sprong ingen håller dig!
Och så gör man det halva vägen och stannar till "hööööhöööööö"
"Vad hände?" säger person
"jag HÖÖHÖÖÖÖ" och så står jag där och ser ut att man ska dö närmaste tid som helst. Ibland kan det se ut som om man ute i öknen och bara "VA...TTEN öööh jag vil dricka vatten"och så nickar personen och bara går som om det var nåt stort av det ooh tack så mycket!
Och såå det där med att sova med någon släkting URRGH! Vi tar min kusin:
"Asii ? Sover du?"
"Nää, jag räknar får"
"Men Asii sluta nuu"
"Jag får räkna får hur mycket jag vill!"
"Asii..?"
"VAD VILL DUU???!!"
"Villken tal är du på?"
Vi kan hålla på så i en hel natt eftersom hon rädd av att jag ska putta ner henne från sängen (sens vi var 3 tills 8 så puttade jag henne ner henne eftersom hon gillar att krama mig. HÅRT.) Och så vaknar man och ser någons rumpa på ens mig (Helt seriös)

Av Asiye Meine - 23 september 2012 00:42

Jag var tvungen. Jag skulle faan dött om jag hade den gamla jäkeln. Aja, den här får duga tills jag kan lägga in den snygga.


Mina janooskians killar <3

 

Beau <3 James <3 Luke <3 Jai <3 Daniel (Skip) <3

 


Goodiee night alla!!

Asse

Presentation


Hej! Mitt namn är Asiye Meine och är en helt allmänt NÖRD. Jag har många svårigheter i mitt liv då jag har min välkända social fobi. Jag ska blogga för det mesta hur det är att ha social fobi och om min vardag som går ut på saker jag nördar sedan om mina

Släng gärna en fråga

18 besvarade frågor

Omröstning

Du är ute efter rymmen och du ska välja en land i EU att bosätta dig i hela ditt liv, villken?
 "Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden"
 Irland
 Schweiz
 Spainien
 Grekland
 Italien
 Frankrike
 Storbrittanien
 Tyskland
 Nederländerna
 Polen
 Litauen
 Österrike
 Ungern
 Någon annan ena :)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Another country? Translate!

Ironman - Help Select

Sidor man kan följa eller nåt sånt


Ovido - Quiz & Flashcards